torsdag 15 december 2011

When bad met best

Hi mates!
Äntligen! Snäll-dad har suttit och försökt få igång internet flera timmar utan vidare framgång så nu är jag istället uppkopplad på telefonen, lär väl kosta en förmögenhet.
Vi anlände till Brisbane igår morse runt 07 efter en händelsefylld gårdag. När vi kom till flygplatsläkaren hade Måns blivit bättre (efter att jag mordhotat honom iochförsig) och vi fick okej att flyga igen - lovely! Då visade det sig att flyget som skulle gå till Brisbane samma kväll var fullsatt vilket kändes som ett slag i magen. However fick vi tillslut plats ändå! Så efter att vi landat igår hämtade vi bilen vi hyrt och åkte till Byron Bay. Supergulligt hotell. Resten av familjen däckade eftersom ingen av oss sovit mer än 2h på nästan två dagar pga oroligheter kring Måns. Jag la mig vid poolen och brände mig lite... Kvällen blev lugn med lite BBQ. Idag körde vi först ner till stranden och kollade på surfare, har aldrig sett så många vältränade kroppar på en och samma strand. Sedan besökte vi Australiens östligaste punkt och begav oss efter det mot Surfer's Paradise där vi nu är. Kan tyvärr inte lägga in några bilder, försökt i drygt 10min med en bild. Ska försöka höra av mig imorgon!
Tjing

1 kommentar:

  1. Skönt att veta att måns blivit bättre, och att ni är där ni ska vara...Låter inte så dumt att titta på så fina kroppar, fast det är ju insidan som räknas;)! Här är rena höstmörkret o snön är långt ifrån oss.Kommer väl när jag o Golle ska se till trottoaren!Ha det så bra så hörs vi snart igen!Förresten känns ni inte så långt härifrån,med tanke på att vi vet vad ni gör!! Tack! Längtar efter er... Kramen

    SvaraRadera