fredag 16 december 2011

Hej!
Nu sitter vi pa flygplatsen och skulle egentligen varit pavag till Cairns. Oturen verkar dock fatt smak pa oss och planet ar for tillfallet drygt 4h forsenat och det verkar som att vi ar framme mitt i natten, segt. Idag har solen gassat och trots solskyddsfaktor 30 har alla verkat branna sig mer eller mindre. Vagorna var hoga och fortfarande lika roliga att kasta sig in i. Nar vi skulle lamna in hyrbilen visade det sig vara en stor buckla precis over framhjulet, som tur var hade vi tagit en forsakring mot sjalvrisken (lite tur verkar vi ju trots allt ha?) annars hade reskassan forminskats kraftigt...
Imorgonbitti ska vi aka ut till Fitzroy Island vid Stora Barriarrevet, wiiiii.
Har markt att bloggen har en hel del stavfel osv men jag skyller pa att tiden alltid verkar rinna ut och jag darfor bara kraffsar ner det forsta som kommer upp i huvudet... Hoppas allt ar bra dar hemma! Nu maste jag rusa.
Kramiiii

3 kommentarer:

  1. Jaha, och Tobbe hade väl ingen aaaning om var bucklan kom från? Förresten får man bada i sky-poolen i Singapore även om man inte bor där. Men man måste ju stjäla ett nyckelkort av någon! Hoppas ni alla mår bra och att turen nu tar överhand under resten av resan. I Ronneby är det idag - 10, 50 cm nysnö och sol, NOT! Nu ska jag köra till GBG och kolla om där är bättre. Kramar I-mar

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se er!! Hoppas att oturen vänder...Inte kan det väl vara Tobbe som skapat bucklan?? Nu har vi ätit plankstek o landat i soffan;) Jag har bara 3 dagar kvar att jobba sen väntar en lång efterlängtad vila:) Hoppas att ni har det bra o är rädda om er! Saknar er. kram fam Hammarslund

    SvaraRadera
  3. hoppas ni har det bra och att turen nu tar överhand på resten av resan. bucklan var säkert inte tobbes fel, sånt händer även i Sicilien! säger vi som inte hade försäkring mot självrisk.
    Kram från malmströms!

    SvaraRadera