fredag 9 december 2011

Jag drar

Up, up and away!

Stirr. Handsvett. Packa ner. Packa upp. Packa ner. Packa upp igen. Tåget går alldeles starx och jag bloggar..? Det gäller som sagt att prioritera.
Det är storm ute och mamma är nojig. Pappa lider av grym resfeber och springer omkring och fäller arga kommentarer. För två timmar sedan skulle vi vara färdigpackade hette det. Argaögat-Tobbe tolererar inte att man ifrågasätter detta beslut. Ändå var ingen klar. Måns går omkring och är allmänt ivägen och jag önskar faktiskt, för en gångs skull, att han skulle stannat framför sin dator.
Jag skulle själv vilja påstå att jag är ganska cool. Det har liksom inte riktigt slagit mig att vi ska åka nu, efter all denna väntan. Det kommer väl när vi når flygplatsen antar jag.
Nu gapas det där nere i hallen - mot flygplatsen!
Vi ses i Singapore kompisar, kramen! 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det ska bli kul att få följa med er på senna fantastiska resa! Ser redan fram emot nästa inlägg!! Kram och hälsa hela familjen
    /roxhags

    SvaraRadera