måndag 12 december 2011

Home is wherever I'm with you

Still in Singapore.
Mans fick grymt hog feber igar pa flygplatsen och lakare fick tillkallas, influensa med flygforbud blev resultatet. Kan knappt beskriva hur besviken jag blev. Dock var det nog bra for lillbrorsan att vi stannade pa marken da han fick spendera natten vid toalettringen. Sa igar var vi 6-7h pa flygplatsen for att sedan fa ta taxi till ett nytt fint (trodde vi) hotell mitt inne i city. Dagens tips gott folk: ta hellre ett lite billigare hotell nagra minuter utanfor shoppingdistrikten an ett dyrare mitt inne i smeten, och da definitivt inte Grand Central Hotel.
Idag verkar Mans hursomhelst ma lite battre sa strax ska vi tillbaka till flygetplatsen for att forsoka fa godkant att aka idag. Vem vet, kanske far vi spendera vara fem vewckor har istallet? Skamt a sido, nu ska jag kopa choklad och irritera mig ytterligare pa alla kineser. Hor av mig snart.
Ha en bra lucia dar hemma forresten! Har har vi dopt om det till lucifer...
/ Lisen

4 kommentarer:

  1. Hoppas Måns snart blir bättre, Tobbe har ju lagt många ARBETStimmar på att planera rutten, synd om den spricker redan.
    Skönt att de har Bond, bastu, gym och lite västerländsk mat även på andra sidan jorden så inte omställningen blir för stor ;) Finns det svenskt kaffe på hotellet?
    Krya på dig Måns!

    SvaraRadera
  2. stackars Måns!! Krya på sig...

    SvaraRadera
  3. Så spännande att kunna följa er resa här från mitt skrivbord på Söderportgymnasiet! Mira

    SvaraRadera
  4. Lisa, vi följer med spänning era bravader. När kommer bilden på Tobbe?!
    Mvh
    Eva (AXEV)

    SvaraRadera