onsdag 18 januari 2012

Vad ska det bli av mig?

Hej!
Har glömt att skriva på några dagar, eller egentligen hade jag inte tänkt skriva mer överhuvudtaget men sen fick jag höra att det skulle jag visst - så här är jag nu.
Vi kom hem i söndags kväll och utmattningen var ett faktum. Min superfina kompis Victor hade varit och satt ut en stor marschall och massa julklappar till oss, blev glad långt in i själen! Sedan begav jag mig i ett halvsovande tillstånd till Jonathan som väckte mig vid 13 dagen efter. Jag hade dock busenkelt kunnat sova bort hela dagen. När jag tillslut steg upp bultade hela huvudet och jag som sett fram emot att få köra lite hårdträning igen fick besviket dra mig mot sängen igen.
Igår, tisdag, gick jag till skolan utan att kunnat sova någonting i princip. Blandade känslor om jag ska vara ärlig. Helt underbart att få träffa alla fina vänner men mindre underbart att mötas av slutprov i religion i Aulan. Gick ju ungefär sådär skitdåligt. Sedan blev jag påmind om att jag har två prov på torsdag, min resolution till FN-rollspelet ska vara inne denna veckan (och jag visste inte ens vilken fråga jag har hand om!!!+ att jag ska vara Kina), en svenskabok och en engelskabok som ska vara utlästa nästa vecka, måste börja sammanfatta och färdigställa mitt projektarbete vars anteckningar blev stulna och på detta lite jobb. Dessutom ska jag åka till Göteborg imorgon och gå en tredagars Bodycombat-utbildning med träning från 09-17. Och jag som inte tränat på riktigt på fem veckor, hur ska jag orka det?! Ah, känner hur hela jag håller på att spricka av stress.
Jag kommer iallafall att fortsätta blogga någon vecka till så att ni ska få se de sista bilderna och kanske en first draft av min broschyr. Hoppas att ni mår bra. Kramen. 

1 kommentar:

  1. Hej Lisa.
    Lycka till med alla prov. Vi tror att Du klarar
    också denna utmaning.
    Kram Farmor o Farfar.

    SvaraRadera