tisdag 3 januari 2012

Manligt, eller?

G'day!
Helt galet vad dagarna flyger förbi här nere! Imorgonbitti, 10.50, åker vi till LA. Flyget tar 14h men ändå landar vi runt 07.00 samma dag, konstigt.
Idag har vi tagit färja till Manly Beach. Pappa tyckte att sista dagen skulle tillägnats till lite museum men detta röstades snabbt ner. Måns föreslog att vi skulle åka tillbaka till Bondi men jag och mamma tog strid för Manly. Detta är ju trots allt mitt projektarbete (till viss del iallafall) och då känns det lite som min plikt att prova på så mycket som möjligt... Manly var grymt crowded men väldigt fint. Vågorna var betydligt mer badvänliga då de inte hade riktigt samma sug/kraft som de tidigare. De var dock fortfarande sjukt höga och busroliga att kasta sig i. När vi kände att vi fått nog krigade vi oss på färjan hem igen. Trots att det gick båtar var 20min, var alla helt proppfulla. Och då snackar vi inte de små färjorna heller! Var kommer alla människor ifrån?! Sedan gick vi ut och åt vår sista restaurangmåltid i Aussie och nu sitter vi och tar en kaffe. Känns lite, eller väldigt, tråkigt att behöva åka härifrån samtidigt som USA ska bli grymt roligt. Vi vår väl se när jag får tag i internet igen! Puss och kramar från mig.

Riktigt såhär stor var dock inte får båt...

Manly Beach, ganska mycket folk som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar