söndag 20 november 2011

Klump i bröstet...

Som de flesta vet är jag lätt förståndshandikappad när det kommer till teknik, så jag försöker att göra några meningslösa inlägg här innan resan bara för att få kläm på hur man gör. Känns som att det går sådär faktiskt... Ikväll har vi hur som helst kollat på gamla filmer från tidigare resor med några vänner, mysigt! Börjar bli riktigt sugen på att åka nu alltså! (har jag iochförsig varit sedan ett halvår tillbaka..) Idag har vi även hunnit med att sitta och snurra lite för många rundor på Hotels.com. Att hitta ett boende till schysst pris i Sydney över nyår verkar vara en omöjlighet...
Europatrip 11 - Rom

Ett lätt ångest har också hunnit slå rot i bröstet på mig, hur ska jag hinna med allt innan vi åker?! Jag har så mycket jag vill hinna läsa och planera, samtidigt som jag har en hög skolarbet och träningsinstruktörs utbildning att ta tag i. Vart börjar man?! Efter en helhelg på Depå känns dock sängen som en bra början, ögonlocken känns sådär jobbigt tunga. Godnatt!



Mys i Bari
Förvirrade i Amsterdam

1 kommentar:

  1. Se till att ta bra bilder hela tiden, så jag slipper skämmas för en ex-praktikant! Och du behöver inte skämmas för Tobbes reseberättande i lördags; det var inte långrandigt, bara spännande! Varför inte tälta i Sidney?
    När ni kommer tillbaka har jag väl äntligen fått igång min egen blogg också...

    Lycka till från Fredrik

    SvaraRadera